Podaruj dziecku pasje!

Obóz taneczny to idealna okazja do rozwoju i doskonalenia talentu tanecznego dziecka. Tygodniowy wyjazd daje takie rezultaty jak kilka miesięcy regularnych treningów. Pasja, rozwój, zabawa i wypoczynek w malowniczo położonym miejscu to wyjątkowy pomysł na wakacje!

Relacja z obozu tanecznego – LATO 2018!

Zawsze marzyłam o organizowaniu obozów, a marzenia są po to by je spełniać. Latem 2018 zorganizowałam obóz taneczny dla dzieci na Mazurach w Olsztynie. Mieszkaliśmy nad samym jeziorem w ośrodku „Manor Hotel” Wszystko się udało i było cudownie!!! Zaprosiłam do współpracy kilku instruktorów, stałą kadrę pedagogiczno – instruktorską stanowiła: Milena Nosek i Gosia Karczmarczyk. Poza nimi zajęcia z akrobatyki w specjalistycznej Sali w SP Mistrzostwa Sportowego w Olsztynie, prowadziła utytułowana gimnastyczna Kamila Zarzycka. Pod koniec wyjazdu warsztaty z poppingu poprowadził nasz gość specjalny Damian Bienio Bieńkowski. Na początku wyjazdu dzieci zostały podzielone pod kątem umiejętności tanecznych na dwie grupy, dzięki czemu mogliśmy jeszcze efektywniej pracować. Dzień rozpoczynaliśmy porannym rozruchem o 7 rano, były to ćwiczenia ogólnorozwojowe i rozciągające. Następnie toaleta poranna, zdrowe śniadanie i zbiórka na zajęcia z akrobatyki z Kamilą! Dzieciakom najwięcej radości sprawiało wykonywanie salt i rundaka Każdego dnia na obozowiczów czekało bardzo dużo atrakcji, min. strzelanie z łuku, przejażdżki konne, spacery, basen czy plażowanie nad jeziorem pod opieką ratownika. Po południu odbywał się drugi blog zajęć programowych, a po kolacji trzeci. Dzieci rozwijały się w takich stylach jak: jazz, modern jazz, broadway, funky oraz hip hop. Poza zajęciami tanecznymi przeprowadziliśmy także warsztaty z dietetykiem szkolnym Mileną Nosek. Nie samym tańcem i edukacją człowiek żyje Wakacje, to także czas na zabawę i odpoczynek, dlatego dzieci mogły do woli korzystać ze specjalnej sali zabaw – Bajkolandii, wyposażonej w przeróżne gry, kręgle, bilard, rzutki i inne fantastyczne rzeczy. Jak na kolonię przystało mieliśmy też dyskotekę. Było także ognisko z pieczeniem kiełbasek i Biesiadnymi przyśpiewkami. Ostatniego wieczoru wyjazdu odbył się pokaz dziecięcych talentów, czyli „Mali Giganci”. Najlepsze występny zostały docenione i nagrodzone przez organizatora Muszę przyznać, że trafiła nam się naprawdę fajna i zdolna grupa dzieci. Było super! Kolejny obóz taneczny Endorfiny latem 2019. Już nie mogę się doczekać, wkrótce więcej szczegółów.